torsdag 11 november 2010

Det är ju jag!

I nästa nummer av Allas;- reportaget från min Blomsterverkstad!


Hej!

Ja, men kolla det är ju jag! För ett år sedan gjordes ett Julreportage i min butik och tänk nu har det året gått...

Nästa vecka kommer numret ut med hela reportaget. Denna fina bild syns längst bak i tidningen över vad som bjuds i kommande nummer. Det var duktiga Pernilla, Dona Produktion och Fotograf Olof Abrahamsson som var här och gjorde reportaget.


Önskar er en bra dag!

KrAm FrÅn MiG!

16 kommentarer:

Anonym sa...

super, bravo, felicitations !!! if I knew how to read swedish, i would buy the issue :)
Bonne journee !
corine

Mejrams! sa...

Då måste man ju köpa ett nr, fast det är en tidning jag aldrig köper. Men när du med, måste jag ju bara./Kram Merja

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Vad kul!!! Verkligen fin bild på dig! Då kan man ju inte låta bli att köpa tidningen :-) Du gör ju så mycket fina grejer att bli inspirerad av!!!

Kram Charlotte

annashusidingtuna sa...

Det ska verkligen bli roligt att läsa det reportaget.
Ha en bra dag.
Kram Anna

Unknown sa...

Ååh så kul, den måste jag köpa. Brukar aldrig köpa Allers men nu måste jag såklart!

Ha en fin dag!
Kram Anna

Marie sa...

Åh, tänk att det redan är ett år sedan de var hos dig och gjorde reportaget. Har för mig att det var i ungefär samma veva som vi var och besökte dig första gången när vi var på väg till Danmark. Tiden går verkligen sååå fort! Ska definitivt köpa tidningen!

Kram Kram
Marie

Anonym sa...

Så kul! Såg direkt att det var du prenumerarer på Allas och nästa nr kommer ut den 18 november i handeln.

Du är som alltid fräsch och bilden är kanonfin och julig.

Ha en fin dag!

Torsdagskramar från Renate

Norregård sa...

Måste ha tidningen så klart!! Vad kul;o) Grattis!!!

Kram Malin

StrandviksVillan sa...

Häftigt!!
Måste ta och kolla det reportaget och jag är säker på att det är jättevackert!

kram, Ann-Christine

House number 15 sa...

Den får jag allt köpa även
om jag inte är någon
allersläsare i vanliga fall,)
Men så roligt att få vara
med i ett reportage, kan
tro att det är lite pirrigt.
Kram C

Jenny sa...

Hej Vännen!
Åh vad spännande, den tidningen måste jag köpa!!

Kraam Jenny

LOPPISLIV sa...

Hej hopp, Ja se där är ju söta du på bilden i tidningen...Ohhh så roligt, den tidningen bara måste jag köpa. Kram Paula

designofluna sa...

Vad roligt!! Spännande att läsa!
Kram Malin

Annika Christensen sa...

Skall så klart köpa den idag vad kul!!!
Var det någon annan tidning också du skulle vara med i?
Så jag inte missar något men du säger väl till.
Ha det gott min vän
Annika

♥ Fyra årstider sa...

Å den måste jag bara ha..så kul! NÄsta år ska jag styla reportage till Allas..eller det ska stylas i år, men visas nästa år.
Kram Lotta

catarinah sa...

Men jag tyckte väl att det var du! Min tidning kommer väl i slutet av veckan hela vägen ner till lilla ...Kalymnos.
Hälsa till din kund Gunnel från mej, om du vet vem jag menar.
Soliga hälsningar!